EXTENDED PROMO HUMAYRA SERIES - WIN HANDBAG WORTH RM 1,000 !
"Dah ramai agen kami jana pendapatan sehingga 5 angka sebulan. Semua bermula dengan hanya bertanya"
Customer Reviews
Zahirah

Material telekung dia memang best! Soft soft gituuheart

21 January 2022
Halimah

Suka sangat cantik telekong dan harga pun mampu beliheart

17 January 2022
Asyiqin

Alhamdulillah telekung zahra mmg sesuai untuk travel sgt2 dan ringan saya sukaa, banyak dapat freegift sekali pulak tu hehe thankyou Telekung Rawdahheart

17 January 2022
Ailee

Telekung ni sangat best. jahitan kemas, kain sejuk lepastu paling syok bahagian muka dia melekap elok je. sulaman dia pun cantik tauu!! suka sangattheart

10 January 2022
Ienaa

Ya Allah, cantik sangat telekung ni dah lama usha baru kesempatan nak beli dan rasa, akhirnya dapat jugakk suka sgt sgt dgn material dia. Dah jatuh cinta dgn camilya ni..heart

7 January 2022
Payment Secured with