Wardeena Series on PROMO - 8 colours available
"Dah ramai agen kami jana pendapatan sehingga 5 angka sebulan. Semua bermula dengan hanya bertanya"
Customer Reviews
Amirah

Materialnya sangat bagus sis saya sangat berpuas hati. InsyaAllah nak beli warna lain pula. Kainnya pun sangat selesa & sejuk di pakaiheart

10 May 2022
Rafidah

Cantikkk, warna lembut je sama dengan kain diaheart

30 April 2022
Izzati

Memang best beli telekung ni, part kain nya selesa sgt, muka & dagu pun best. kain pun sejuk jeheart

30 April 2022
Shafina

Sungguh memuaskan hati. Dari segi labuhnya, sulaman nya cantik dan kemas. Tahniah Telekung Rawdah yes

22 April 2022
Hanisah

Alhamdulillah. sedap pakai, elok terletak kat muka, anak siap tegur lawa muka ibu pun nampak kecik hehe, sulaman dia pun berkualiti tak bohong, insya-Allah ada rezeki memang nk beli lagiyesheart

18 April 2022
Payment Secured with
As Seen On TV